Archiv novinek roku 2006

01.01.2007

24.11.2006 II. výroční zasedání ÚV ET VYSTRKOV

Jak již zmíněno v předchozích novinkách, na sobotu 11.listopadu roku dvoutisícíhošestého bylo svoláno II. výroční zasedání UV ET Vystrkov za účelem zhodnocení právě končící sezóny a stanovéní plánů a cílů na sezónu příští. Zpravodajské úlohy se dobrovolně zhostila Věra. Její zápis ze schůze a fotoreportáž můžete zhodnotit na níže uvedených odkazech. Nebojte se prosím na její adresu pět chválu a díky v našem Fóru.

31.10.2006 Vystrkovský Extrem Camp 2006

Vážení přátelé Extrem teamu, letošní bikerské sezóna se dostala do finále a je třeba ji zhodnotit a zapít. Udělějte si proto čas v sobotu 11.11.2006 a přijeďte se s námi napít a najíst na Sedlici do restaurace U elektrárny. Program bude podobný loňskému. Na pořadu bude chlazené pivo, mražené destiláty, grilovaná krůta a pokud se zadaří, možná nám Slovan opět zatancuje! Pro zájemce bude zajištěno ubytování. Nenechte si tedy ujít slavnostní zakončení úspěšné sezóny 2006 a určitě všichni přijeďte. Více informací získáte na tel. 602 345 564 (Pepa) nebo 776 098 063 (Slovan). Nebo můžete klást dotazy přímo do fóra na těchto stránkách.

31.10.2006 Výměna HW

O víkendu 5.-6.11.2006 se bude z technických důvodů měnit hardware serveru, na kterém běží tyto stránky. Je možné, že se vyskytnou nějaké problémy. Pokud narazíte na něco nefunkčního i během příštího týdne, tak mi napište nebo zavolejte.4.10.2006 Strašidelný les 2006
Přestože se letošní srpen moc nevyvedl, sobotní večer 19.8. se počasí trošku umoudřilo a umožnilo tak desítkám strašidel z okolních i vzdálených lesů, rybníků, bažin a močálů, aby se opět po roce sešly v temném lese mezi Vystrkovem a dálnicí D1 a udělaly tam velikou tajemnou přehlídku svého umění pro místní nezbedné ratolesti...

19.9.2006 Kompletní výsledky 4. ročníku V250

Kompletní výsledky 4. ročníku Vystrkovské 250ky naleznete na stránkách závodu v sekci výsledky za rok 2006 a do galerie jsem přidal několik fotek od Petra Bendla. Díky!12.9.2006 Fotky ze 4.ročníku Vystrkovské 250ky
Na stránkách závodu byly přidány fotografie do galerie za rok 2006. Děkuji Věře za rychlé dodání a prosím všechny, co udělali nějaké fotky, aby se mi ozvali mailem a já jim pošlu postup, jakým mi je mohou nakopírovat.11.9.2006 Výsledky 4.ročníku Vystrkovské 250ky
Největším úspěchem letošního ročníku je skutečnost, že se na startu objevilo opět více startujících než loni. Také konkurence se rok od roku zvyšuje a tak se vítězi z let minulých museli většinou sklonit před silou a vytrvalostí jiných borců. Extrem team může těšit, že i v konfrontaci s takovými soupeři se někteří z našich nejlepších zástupců neztratili a my jsme díky nim mohli i tentokrát vidět naše dresy na stupních vítězů. Snazší vítězství měly letos ve své kategorii ženy, kde se bohužel představil jen jeden pár. Vítězství si tedy odvezla Hanka s Monikou. Jejich výkony v celé letošní sezóně však dokazují, že by jistě neměly problém ani s nějakou případnou konkurencí. Co se týká počtu přihlášených dvojic, tak velmi silně byla letos obsazena kategorie smíšená. V ní si přetržený převodník vybojovali Josef Havel s Leonou Buškovou, na druhém místě dojeli Milda Kotek s Martou Válečkovou a bronz si odvezli Vláďa Michálek se Soňou Palendalovou. Další dres Extrem teamu se mezi nejlepšími objevil díky skvělému výkonu Jirky, který pro tento závod spojil síly s Jirkou Baškem. Na druhém místě v kategorii mužů skončili Martin Polák s Filipem Ryjáčkem a absolutními vítězi letošní "velké ceny" Vystrkova se stali Jirka Beránek a Zbyněk Mottl. Všem vítězům gratulujeme, ostatním děkujeme za účast a těšíme se na Vás zase za rok.

1.9.2006 Pozvánka na 4. ročník Vystrkovské 250ky

Vážení přátelé horských kol a EXTREM TEAMU. Sešel se nám rok s rokem a je tu opět náš oblíbený přátelský závod Vystrkovská 250. I v letošním ročníku se bude konat v lesích a na lukách kolem naší domovské obce Vystrkov. Do startovního výstřelu, který zazní vzduchem 9.9.2006 v 11:00 u místního tenisového hřiště, již zbývá pouze několik dní. Za nízké startovné bude pro závodníky zajištěno občerstvení a ti nejlepší si odvezou originální trofeje z dílny našeho kovářského mistra. Nakonec se všichni jistě pobavíme v sále místní restaurace při produkci vynikající bigbeatové kapely. Nenechte si ujít tuto vyjímečnou akci! Naleštěte svoje bajky, naolejujte převody a přijeďte nám předvíst svou letošní formu. Sledujte přímo stránky závodu.

28.8.2006 Xterra Melechov-Jindra Musil třetí

V sobotu se konal pátý ročník teréního triatlonu Xterra Melechov. Závodu na tratích 350m plavání,42km horská kola a 10km běh se zúčastnilo 30 borců včetně dvou borek. Z našeho teamu se do ledových vod místního rybníka ponořil Jindra Musil a po roční přestavce i já. Jindra si vedl víc než skvěle a obsadil třetí místo celkově a zvítězil v kategorii nad 39 let. Já jsem po heroickém výkonu zejména v části koupání a indiánský běh udržel elitní desítku a skončil jsem na devátém místě.Více na https://www.xterramelechov.cz/ (P)

19.7.2006 Přes 3 vrchy Vysočiny 2006

V sobotu 15.7.2006 se konal 5. ročník našeho téměř domovského maratonu s názvem Přes 3 vrchy Vysočiny. Startovalo se jako vždy v Horní Cerekvi a hlavní závody se odehrávaly na tratích 80 a 55km... (ke)

10.7.2006 Výstup na Dom (4545)

Dne 3.7.06 se podařilo expedici ve složení Slovan, Thomas, Pepa, Michal Petrů a Petr Pospíšil zdolat nejvyší horu Švýcarska DOM vysokou 4545m a to bez použití kyslíku a slivovice. Více, až se z toho zotavím.(P)

24.6.2006 Dema cup Kamenice nad Lipou

Také druhý díl Dema cupu, který se konal 24.6.2006 v Kamenici nad Lipou, vyhrála v kategorii žen nad 30let Věra Šilerová. Navíc se k ní v kategorii žen pod 30let připojila Monika a tak nám zase holky předvedly, jak se to má jezdit. Gratulujeme a přejeme stabilní formu.
Na výsledky a na fotky se podívejte na webu organizátora. (ke)

17.6.2006 MTB Chýnov 2006

V sobotu 17.6.2006 se konal další ročník naší oblíbené bikerské akce, kterou pořádají naši cyklističtí kamarádi z teamu MTB Tábor v obci Chýnov. Po loňském vítězství v kategorii dvojic jela Věra s Lubošem obhájit prvenství. To se jim nakonec nepovedlo a přestože se nejprve radovali z vítězství, byli po opravě organizátorů, nakonec klasifikováni na pěkném druhém místě. Další úspěch pro naše barvy zaznamenal Pepa, který se dostal na bednu v kategorii mužů nad 30let. Ale ani ostatní účastníci z řad Extrem teamu se neztratili. Ve stejné kategorii dojel Jirka na šestém místě a Mirek se v kategorii do 30let umístil kousek pod stupni vítězů, když projel cílem jako pátý. (ke)

16.6.2006 Zveřejněn termín 4.ročníku Vystrkovské 250

Zima za sebou konečně nadobro zabouchla dveře a Extrem team se rozjel po republice sbírat menší či větší úspěchy ve všech možných i nemožných cyklistických kláních. Jedno takové náročné klání pod názvem Vystrkovská 250 se bude již počtvrté konat ke konci bikové sezony v lese, na loukách a cestách kolem obce Vystrkov v okrese Pelhřimov. Protože předsednictvo Extrem teamu a zároveň hlavní organizátoři akce již zveřejnili termín, dovoluji si Vás pozvat na 4.ročník již tradiční cyklistické štafety dvojic na horských kolech, která se bude konat v sobotu 9.9.2006 na Vystrkově. Bližší informace budou postupně přidávány. Sledujte stránky www.vystrkov.cz/250. V případě nějakých dotazů kontaktujte organizátory. (ke)

14.6.2006 Author cyklo Maštale 2006

Příroda, nacházející se na území Mikroregionu Toulovcovy Maštale je krásná a neponičená civilizací. Pískovcové skály, borovicové lesy, spousty potůčků, ale především čerstvý vzduch a panenská příroda. Rozmanité geologické podmínky v různých částech způsobily, že krajina nemá jednotný ráz, ale střídají se zde různé reliéfy povrchu a rozmanitá rostlinná skladba. Toulovcovy Maštale jsou právem přezdívané "Malý Český Ráj", proto se do nich budete vždy rádi vracet, neboť si Vás získají již při první návštěvě...(web) (ke)

2.6.2006 Nové dresy

Tak tady mám předběžný návrh dresů.
Dres s rukávkem nebo bez 900,-
Kalhoty 1000,-
Vesta síť 1200,-
Vesta záda s kapsama 1400,-
(P)

29.5.2006 Motto dne-Adam

Pocity: dej 600kč dvou chlapkum, at te stridave polejvaj vodou a bahnem, mlatej te palici do kouli, brusnou pastou na kotouci na vrtacce ti obrabej kolo a obcas te nekdo slehne koprivou nebo zkopne na zem. To cele po dobu minimalne 7 hodin. Ano, tak se v podstate jel Kral 2006. (A)

29.5.2006 Jak jsme jeli Krale Šumavy

Zničeno nové devítikolečko, nový řetěz, brzdové špalíky, prasklý ráfek a modřina na zádech. To jsou následky lehké stokilometrové projížďky na letošním Králi Šumavy. Stalo se to, na co jsem se těšil celých předchozích šest ročníků, konečně lilo a bylo hnusně. I přes tento menší problém vyrazilo na normální trať 700 a na krátkou 1800 bikerů. Z naší výpravy jel dlouhou Adam (132místo) a já (145) +10 minut na Adama :( S krátkou se nejlíp popasoval Kani(248), dále pak Jirka Zumr(286), pěkně zajela v ženách Hanka(15). Thomas(692) a Slovan(693) se letos soustředili na vybílení občerstvovaček. Pochvalu si také zaslouží Fakír(820), který v tomto humusu závod zdárně dokončil.(P)

29.5.2006 MTB Chýnov 2006

MTB TEAM Tábor ve spolupráci s Poštovní spořitelnou a městem Chýnov pod záštitou starosty Mgr. Pavla Eyberta zve všechny příznivce cyklistiky na závodní 35km okruch okolo Chýnova. Akce začíná prezentací v sobotu 17.6.2006 od 12:00 na fotbalovém hřišti FC Chýnov. Více zde.
>>report z loňského ročníku<< (ke)21.5.2006 Dema cup Nová Cerekev -Věra první!!!
Blahopřejeme Věře k prvnímu místu v dnešním závodě v Nové Cerekvi(web). (P)

17.5.2006 Špionáž

Ve Vystrkově byl viděn nový APACHE a zlí jazykové tvrdí, že ho řídí Osmička!! (P)

17.5.2006 Oetztal skialp 06 -Kaunertal

Zřejmě moje poslední letošní skialpová akce proběhla 6 až 8 května v Oetztálských alpách v okolí ledovce Gepatschferner. Z naší základny, winterraumu v chatě Branderburger Haus 3274hm, jsme během tří dnů postupně zdolali vrcholy Fluchtkogel 3497hm, předvrchol Mittlere-Hintereisspitze 3450hm, Dahmannspitze 3397hm a při spáteční cestě plochý vrchol Weissespitze 3518hm. Této akce se společně se mnou zúčastnili Honza Redl, Roman Tyl, Petr Pospíšil, Zdeněk Sokol a na místě se k nám přidali Jarda Hanuš a Michal Knotek. (P)

6.5.2006 Silvreta skialp- Piz Buin

O velikonočních svátcích skialpinistická výprava ve složení Petr Šilhan,Honza Vondrák a Pepa Svoboda navštívila mekku tohoto sportu oblast Silvrety. Ze základny Weisbadenhute (2443hm) se nám podařilo zdolat vrchol Piz Buin(3312hm) a vystoupit na předvrchol Dreilanderspitze(3197hm). (P)

6.5.2006 Vysoké Tatry

Ve dnech 29.3 až 2.4 se část Extrem teamu ve složení Tomas,Slovan a Pepa zúčastnila horolezeckého soustředění ve Vysokých Tatrách. Základnou jim byla Chata u zeleného plesa zvaná Brnčálka. (P)
>>fotky<<3.5.2006 Oetztal skialp 2006- Wildspitze(3774hm)
Výstup na nejvyší kopec Oetztálských Alp jsme zahájili ve vesnici Vent(1895hm), po 2,5 hod. docházíme do winterraumu na chatě Breslauer Hute(2844). Druhý den ráno vyrážíme po ledovci Mitterkarferner do stejnojmenného sedla (3470hm), kde náš výstup kvůli mlze a velkému větru končí. (P)

3.5.2006 Skialp Dumbier-Chopok

Tak tu máme další příspěvek od našeho zahraničního zpravodaje ze Slovenské republiky. Alespoň podle posledních několika akcí bychom mohli Pepu do této role pasovat. Přečtěte si report a mrkněte na fotky z jeho další skialpinistické výpravy. (ke)

3.5.2006 Skialp Velká Fatra 2006

Jak krásné a strmé hory maji naši východní bratři se přesvědčil Pepa při další akialpinistické vypravě. Díky jeho fotografiím si tyto krásy můžeme vychutnat v pohodlí teplého křesla. (ke)

3.5.2006 Noc tuleních pásů

Skialpinismus není jenom pohodové chození po horách a po hospodách, ale jeho odvětvím je také závodní skialpinismus. Jednoho takového závodu jsem se zúčastnil. (P)
Přečtěte si Pepův report z nárocného skialpinistického závodu, kde navíc dosáhl velice pěkného výsledku.

3.5.2006 Vystrkovský EXTREM CAMP

Ahoj všichni bikeři a příznivci našeho Vystrkovského Extrem Teamu. Máte-li zájem být u slavnostního zahájení nové sezóny a u toho, až nám náš výkonný předseda Pepa přednese plány na nastávající rok, nenechte si ujít tuto středu 16.11.2005 bikerský Camp, který se bude konat v restauraci u elektrárny v obci Sedlice okr. Pelhřimov. Zajištěno je dobré jídlo, pití a možné je i ubytování. Více informací získáte na tel. 602 345 564 (Pepa) nebo 776 098 063 (Slovan). Nebo můžete klást dotazy přímo do fóra na těchto stránkách. (ke)3.5.2006 Ferrata na Donnerkogel
V sobotu 8.10.2005 si naše horolezecká četa udělala nový zářez na pažbě, když jí za oběť padl další rakouský kopeček. (ke)

3.5.2006 Extrem team na Grossglockneru

V sobotu 3.9.2005 pokořila horolezecká výprava ve složení Pepa, Slovan a Tomas nejvyšší horu Rakouska. Přečtěte si pěkný report od Pepy. (ke)

3.5.2006 Výsledky 3. ročníku MTB Vystrkovské 250

Na stránkách www.vystrkov.cz/250 naleznete výsledky a fotografie z letošního ročníku MTB Vystrkovské 250ky. Pokud tam najdete nějakou chybu, dejte mi prosím vědět (ke)3.5.2006 Fotky z MTB Vystrkovské 250
Na stránkách www.vystrkov.cz/250 přibyly fotky z letošního ročníku. Bohužel jich není moc ze závodu, ale spíš z večerní pařby ;) Kdo nezůstal, pozná o co přišel. Pokud jste někdo fotil a máte nějaké fotky, tak mi napište a já je tam přidám. (ke)

3.5.2006 Předpověď počasí na sobotu

Ráno polojasno, místy mlhy nebo nízká oblačnost. Během dne vývoj kupovité oblačnosti a na většině území postupně přeháňky, odpoledne místy i bouřky. Nejvyšší teploty 23 až 27 st., v 1000 m na horách kolem 20 st.C. Vítr v Čechách slabý proměnlivý do 3 m/s, na Moravě a ve Slezsku mírný jihovýchodní až jižní 3 až 7 m/s v bouřkách přechodně zesílí. Tlaková tendence: slabý pokles nebo setrvalý stav
UPOZORNĚNÍ: Odpoledne se v bouřkách mohou ojediněle vyskytnout přívalové srážky. (ke)

3.5.2006 Webové stránky Vystrkovské 250

Abychom tento závod, trošku oddělili od ostatních méně významných akcí a aby všechny informace byly přehledné a snadno je bylo možné najít, rozběhli jsme pro tuto akci oddělený web. Najdete ho www.vystrkov.cz nebo v menu pod odkazem VYSTRKOVSKÁ 250. V současné chvíli tam naleznete několik málo informací z minulých ročníků, pozvánku na letošní ročník a důležité kontakty na pořadatele. (ke)

3.5.2006 AlpenTour 2005

Letošní ALPENTOUR je za námi. Bylo to pěkný a náročný. Snad nám to vyjde i příští rok. Z ExtremTeamu se zůčastnilo 9 lidí. Všem, kteří tam ještě nebyli doporučuji, aby si tento zážitek nenechali ujít. Zatím si můžete přečíst rozepsanou reportáž. Bude pokračovat podle toho, jak budu mít čas a chuť. A třeba mi s tím někdo pomůže ...? (ke)

3.5.2006 MTB Chýnov 2005

V sobotu 20.8.2005 jsme se zúčastnili MTB závodu v Chýnově. V kategorii dvojic se na stupně vítězů, a to přímo na stupeň nejvyšší, postavili společně Věra a Luboš Šilarovi. Pepa by měl ve své kategorii třetí nejrychlejší čas, ale bohužel se netakticky přihásil do kategorie dvojic. Za zmíňku stojí sedmé místo Mirka a první úspěšná účast Soni na závodě. Přečtěte si report z mého pohledu a popis večerní pařby od Věry. (ke)

3.5.2006 Jistebnický maraton 2005

V malebné oblasti přírodního parku Jistebnická vrchovina se 11.6.2005 jel 5. ročník cyklistického vytrvalostního závodu Česká spořitelna Jistebnický maraton. Závod, který je zařazen do jihočeského seriálu MTB maratonů GALAXY ANLEN MARATON SÉRIE 2005 a též 6. rocníku seriálu KOLO PRO ŽIVOT se systémem bodování PRESTIGE TROPHY se jel na 64km trati, se kterou si velmi dobře poradila Petra Váchová z našeho EXTREM TEAMU a v kategorii žen zíkala velice cenné stříbro. (ke)

3.5.2006 Triatlon Valcha 2005

Jindra získal zlato a Pepa sříbro v triatlonovém klání na Valše. (P)

3.5.2006 Triatlon Kouty 2005

23.7.2005 se Jindra Musil zúčastnil tradičního triatlonu v Koutech . V celkovém pořadí se umístil na 22 místě. V kategorii nad 50 let byl druhý. GRATULUJEME. (P)

3.5.2006 Oetztal skialp Obergulgl- Hochwilde(3480)

Jednoho květnového dne mi volá kamarád Ropák, že odjíždí na víkend do Alp a má jedno místo v autě volné.
Na dotaz: "Kdy?"
Odpovídá: "Zítra!"
A já se moc dlouho nerozmýšlím...
Reportáž od vedoucího výpravy Honzy Paly naleznete zde. (P)

3.5.2006 Strašidelný les 2005

V sobotu 13.8.2005 se u nás na Vystrkově konala moc hezká akcička pro děti, s názvem Strašidelný les. Sice to sem úplně nepatří, ale hodně z nás se toho aktivně účastnilo a jen díky Pepovi, Tomášovi a hlavně Romanovi se celá akce uskutečnila. Z lidí mimo ExtremTeam se o to ještě hodně zasloužily Simona a Mája.
Zájem dětí rok od roku roste a letos se konal již ročník třetí. Přibližne 3km dlouhou trasu lesem prošlo tentokrát 110 dětí a čekalo na ně na 14ti stanovištích celkem asi 30 strašidel. (ke)

1.1.2005 Spinning jako prostředek k tréningu.

Každý, kdo se rozhodne chodit cvičit do posilovny, dříve či později zjistí, že bez určitých znalostí a určitého vzdělání jsou jeho snahy neefektivní nebo dokonce zdraví nebezpečné. Pro obyčejnou jízdu na kole by se zdálo, že nic takového není třeba. Do jisté míry a turistické úrovně je to pravda, ale ve chvíli, kdy si člověk stanoví vyšší cíle a pro ty začne využívat pravidelný trénink na hodinách spinningu, je nutné, aby se nad svou činností také hlouběji zamyslel. (ke)
Vytvořte si webové stránky zdarma!